Direktlänk till inlägg 17 december 2014

Den 17 Jan du smäller det :D

Av Jenny Nyman - 17 december 2014 17:35


Oj lång tid kvar dit, ja det är en månad! -Jag tränar och motionerar och kommer vara hård mot mig själv under denna månad och den där kvällen har jag lovat min man att vi ska gå ut och skaka rumpa på stan och klä oss hett och bara ha roligt- MEN bara om han rör sig en 30 min om dagen med mig! Detta gav honom verkligen lust att hålla detta under månaden så får vi se vad han levererar!


Istället för att äta massa onyttigt så håll dig ganska strängt mot dig själv tills du når ditt mål och då får du gå till att unna en dag i veckan! Hitta något som du tycker är roligt och unna dig själv efter du gått ner en viss vikt!


Detta är alltså våran grej som vi vill göra tillsammans istället för att sitta inne och glo film och äta oss rundare!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Nyman - 17 december 2014 18:03

För nästan ett år sedan den 14 December sa jag JA till min man Daniel   I sommras åkte vi på bröllopsresa och vår resa blev till Kroatien!!!! Turkostvatten och sten stränder och fin värme och otrolig natur med den man älskar <3 kan det likso...

Av Jenny Nyman - 17 december 2014 17:45

Mitt hår      Mitt hår är tunt och fint, men pågrund av att jag mått dåligt så tappar jag mycket mera hår numera! Håret är mycket risigare och ser bara trist ut. Men jag kan bara tipsa dig om att hamnar du i samma sits så prata med din frisör om ...

Av Jenny Nyman - 17 december 2014 17:26

Hej   Jag är brunette och har lätt att få färg och efter en jobbig höst med jobbigheter, så har jag tänk att jag ska köpa spraytan eller brun utan sol. Men jag har ingen aning om vad som är bra? Har du några tips om detta och vad den produkt hete...

Av Jenny Nyman - 17 december 2014 17:07

Hej på dig!   Att alla mår bra i vår utefixserade värld är bara en dröm och i den drömmen existerar människor alla mer eller mindre med sina hjärnspöken. Mår du dåligt över din vikt och vill komma igång så kan du göra din resa med mig här och jag...

Av Jenny Nyman - 17 december 2014 16:54

  Hej på dig   Efterlyser Dig som vill träna och ge och få tips om med allt som hör till viktnergång. Skriv gärna namn,ålder,bloggadress,vikt och längd på kommentarer, så kanske du kan bli min pushkompis!   Mitt mål är 68kg  startv...

Presentation

Hej
Jenny heter jag kommentera gärna :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Träning

Kommentar


Ovido - Quiz & Flashcards